Merkezimiz 1998 yılında Prof. Dr. Tansel Ünsaldı tarafından kurulmuştur. 2008 yılında merkezimiz Ümitköy , Çayyolu , Konutkent , Beysukent , Yaşamkent , Bilkent bölgesindeki hastalarımıza hizmet verebilmek adına Çayyolu’na taşınmıştır. Anadolu Ortopedi Merkezi kurulduğu günden bu yana ortopedi alanında, konusunda deneyimli uzman hekimlerle kaliteli sağlık hizmeti prensibinden ödün vermeden çalışmaktadır. 2010 yılında bünyesine fizik tedavi ve rehabilitasyon bölümünüde ekleyerek hizmet alanını genişleten merkezimiz bölgesinde hastalarına eksiksiz tedavi imkanı sunan sayılı kuruluşlar arasında yer almaktadır.

Ortopedik cerrahilerimiz uzun süredir birlikte çalışan ekibimiz tarafından özenle yapılmakta, ayrıca her türlü ortopedik rehabilitasyon; uzman fizyoterapistlerimiz eşliğinde modern tedavi yaklaşımları uygulanarak gerçekleştirilmektedir.Merkezimizin sgk ile anlasmasi olmasina ragmen, fizik tedavi bölümümüzden özel sigortalı ve anlaşmalı kurum hastalarımız faydalanabilmektedir.

Merkezimiz; tam donanımlı 2 ameliyathane, refakatli hasta odaları, fizik tedavi ve rehabilitasyon departmanı, acil servis, gelişmiş tıbbi cihaz ve 6′sı uzman doktor olmak üzere toplamda 20 kişilik personel kadrosu ile alanındaki tüm tedavilerin profesyonel şekilde yapılabildiği bir dal merkezi olarak Ankara’ da bir ilke imza atmaktadır.

13 yıl önce başlayan çalışmalarımızı durmaksızın devam ettirirken, alternatif sağlık kuruluşları arasında farkındalığımızı yaşamanız için sizleri merkezimize davet ediyoruz. Evinizin konforunda tedavinizi olabilmeniz için hasta odaklı yaklaşımdan hareketle, son sistem teknolojik cihazlarla çalışarak hizmetlerimizi sunuyoruz. Hizmetlerimiz hakkında daha detaylı bilgi almak için sizleri ANADOLU Ortopedi ve Travmatoloji Merkezi’ne bekliyoruz.